sobota, 18 sierpnia 2012

Prolog

Jestem zwykłą dziewczyną, która z Polski wyprowadziła się do Holmes Chapel, jeszcze jako dziecko. Wszyscy zwracają się do mnie Mika i to mi wystarczy, nie potrzebuje imienia. Mam dwójkę przyjaciół - Harry'ego i Katherine (Kate). Do Harry'ego od zawsze czułam coś więcej niż przyjaźń, ale znaliśmy się od piaskownicy i traktowałam go jak brata, bałam się wyznać mu co tak naprawdę czuję. Chodzimy do małej szkoły, w której prawie wszyscy się znają, oczywiście jest parę osób, które zazwyczaj siedzą same, ale to tylko kilka osób. Pewnego dnia Harry poszedł na przesłuchania do programu "The X Factor", ja i Kate poszłyśmy z nim, żeby go wspierać, Harry przeszedł dalej, w czasie "bootcampu" Harry został połączony z innymi czterema uzdolnionymi chłopakami do zespołu, od tego czasu nasze życia bardzo się zmieniły.


Mam nadzieję, że choć trochę zachęciłam do czytania następnych rozdziałów, które ukażą się niebawem ;)

2 komentarze:

  1. Już mi się podoba ;) Czekam na rozdziały!♥
    Zapraszam serdecznie do mnie ♥ http://1d-they-stole-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :D ! A opis szkoły przypomina mi Nasze gimnazjum <3

    OdpowiedzUsuń